Damar Fm Orjinal Top 30 Listesi 27 Aralık 2014 indir

 Damar Fm Orjinal Top 30 Listesi 27 Aralık 2014 indir



Damar Fm – Orjinal Top 30 Listesi (27 Aralık 2014)


192 Kbps Kalitesindedir




Müslüm Gürses – Cam Kırıkları

Kibariye – Gülü Soldurmam

İntizar – Özlemedin Mi

Haktan – Unuttum

Güçlü Soydemir – Sevmedim

Orhan Gencebay – Gitti De Gitti

Orhan Ölmez – Dağlara Düşünce Ayaz

Ferdi Tayfur – Huzurum Kalmadı

Güllü – Ağlamam Ondan

Cengiz Kurtoğlu – Sevmek Yetmez Mi

Mustafa Bozkurt – Mavi Gece

Hakan Taşıyan – Mutluluk Yağmuru

İbrahim Tatlıses – Ele Ne

Zara – Senden Vazgeçmem

Sibel Can – Bulursun Beni

Hüseyin Kağıt – Hayatı Tesbih Yapmışım

Arif Susam – Ölümsüz Sevdim

Baha – Tanrım Kaderime Bir El At

Sefa Topsakal – Korkuyorum

Alişan – Seni Biraz Fazla Sevdim

Yıldız Tilbe – Kardelen

Ebru Gündeş – Gönlümün Efendisi

Azer Bülbül – İyi Değilim

Cansever – Duman Oldum

Kamuran Akkor – Bir Ateşe Attın Beni

Etkin – Heves Mi Sandın

Fatih Kısaparmak – Seni Büyük Sevdim

Kıvırcık Ali – Al Ömrümü

Mustafa Yıldızdoğan – Saçların

İbrahim Erkal – Nasıl Sevmiştim



Turbobit Download


Turbobit ile yüksek hızda indirmek için tıklayınız



Damar Fm Orjinal Top 30 Listesi 27 Aralık 2014 indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.