Seçme Ankara oyun havaları 2015 -full albüm indir

Seçme Ankara oyun havaları 2015 -full albüm indir


ankara.oyun


 Seçme Ankara oyun havaları 2015 -full albüm indirme dinleme sitesi.


01. Ankaralı Coşkun – Ankaranın Bağları

02. Ankaralı Hüseyin – La Bize Her Yer Angara

03. Ankaralı Coşkun – Misket

04. Ankaralı Coşkun – Bana Sarhoş Diyorlarmış

05. Ankaralı Namık – Dar Geldi Sana Ankara

06. Ankaralı Ayşe Dincer – Ciftetelli

07. Ankaralı Namık – Oğlumun Tabancası

08. Ankaralı Namık – Dokumacı Kızlar

09. Nesrin Ft Hüseyin Kağıt – Kafam Bi Milyon

10. Oğuz Yılmaz – Nalın Dilber

11. Coşkun Direk – Mendil Verem Mi

12. Ankaralı Coşkun – Zevzek

13. Ankaralı Namık – Kızlar Dura Dura

14. Ankaralı Ayşe Dinçer – Kaldır Kollarını Şıkıdım Şıkıdım

15. Ankaralı Namık – Arabada Beş Evde Onbeş

16. Ankaralı Namık – Ah Babam Sağolsaydı

17. Ankaralı Ayşe Dinçer – Efendim İşitmedim

18. Oğuz Yılmaz – Ayrılmam Ankaradan

19. Ankaralı Ayşe Dinçer – Arama Beni Ağlatma Beni

20. Hüseyin Kağıt – Ankara Kazan Biz Kepçe

21. Ankaralı Fatih – Dere Boyu Kavaklar (Kolbastı)

22. Ankaralı Namık – Kesik Çayır

23. Ankaralı Coskun – Basıma Karlar Yagdı

24. Eyüp Öztekin – Alkol Aldim Sallaniyorum

25. Ankaralı Namık – Cıt Cıt Çedene

26. Ankaralı Ayşe Dinçer – Tımbırleydi

27. Ankaralı Ayşe Dinçer – Koçum Dedim Kuzu Çıktı

28. Savaş Göçer – Edalı Gelin

29. Başkentli İbocan – Doyamam Ankara

30. Ankaralı Namık – Kamyoncu

31. Ankaralı Turgut – Cezayir

32. Ankaralı Fatih – Salla Bidenem (Ahu Sarmış Dallarda)

33. Ethem Yeşiltaş – Hüdayda

34. Şentepeli Şükrü – Misket

35. Mehmet Demirtaş – Ankara Kalsın Sizlere

36. Çubuklu Yaşar – Sille

37. Güdüllü Ergün – Eminem

38. Polat Yılmaz – Gelmezsen Gelme

39. Sincanlı Mustafa – Perimisin Cinmisin & Sivri Dilli

40. Umut çakır – Bahçe Duvarından Aştım



Turbobit Download


Turbo ile Yüksek Hızda İndirmek İçin Tıklayınız




Seçme Ankara oyun havaları 2015 -full albüm indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.