netd müzik top 40 listesi mart 2017 full albüm indir

netd müzik top 40 listesi mart 2017 full albüm indir



netd müzik top 40 listesi mart 2017 full albüm indir dinle



01. Aylin Aslım – Bi Sen Bi Ben
02. Mustafa Ceceli – Kıymetlim (feat. Irem Derici)
03. Derya Uluğ – Canavar
04. Gülben Ergen – Esasen
05. Halil İbrahim & Tarık İster – Kaybettim
06. Ayşegül Aldinç feat. Yüksek Sadakat – Aşk Gelince
07. Ozan Pehlivan – İtiraf Et
08. Yıldız Tilbe – Sevgililer Günü
09. Cüneyt Tek – Yabancı
10. Bengisu – İsyan Ediyorum
11. Çelik – Yerlerdeyim
12. Fatma Turgut – Yıllar Sonra
13. Ravi İncigöz – Acı Aşk
14. Hediye Biliç – Alışamadım
15. Demet Akalın – Ah Ulan Sevda
16. Simge – Prens & Prenses
17. Adem Gümüşkaya – Umrumda Olur Mu
18. Özge Çelikırmak – Be Adam
19. Özge Doğru – Mutlu Son
20. Güngör Karakaş – Azılı Bela
21. Utku Emen – Uyandım Cennetten
22. İrem Derici – Bana Hiçbir Şey Olmaz
23. Gülay – Hasretler Ayrılıkla Başlar
24. Ferhat Göçer – Aşkın Mevsimi Olmaz ki
25. Ziynet Sali & Enbe Orkestrası – Bir Melekten Hediye
26. Nilüfer – Seni Kimler Aldı
27. Onur Baştürk – Söyle Bana
28. Flört – İzmir Marşı
29. Yusuf Güney – Sualsiz
30. Harun Kolçak ft. İrem Derici – Gir Kanıma
31. Gizem Berk – Unutma
32. Mabel Matiz – Gök Nerede
33. Serdar Ortaç – Abi
34. Melis Kar – Kibir
35. İlyas Yalçıntaş – Bu Nasıl Veda
36. Cenk Taşdemir – Yeter
37. Deniz Seki – Hayat İmdat
38. Egemen Yıldırım – Rüyalar Bitmese
39. Kalben – Doya Doya
40. Ümit Besen feat. Bora Duran – Nikah Masası


https://turbobit.net/3fgrpel0jfiv.html

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.