Karışık En Sevilen Türk Sanat Müziği Eserleri 2015 full albüm indir

Karışık En Sevilen Türk Sanat Müziği Eserleri 2015 full albüm indir

karisik-turk-sanat-muzigi-eserleri

Karışık En Sevilen Türk Sanat Müziği Eserleri 2015 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla..

tracklist

01. Zeki Müren – Gozlerin Doguyor Gecelerime
02. Zekai Tunca – Imkansiz (Rüyalarim Olmasa)
03. Nalan Altınörs – Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun
04. Ayşe Tunalı – Yağmur gözlüm
05. Yıldırım Bekçi – Dediler Zamanla Hep
06. Semra Türel – Yagdir Mevlam Su
07. Meral Mansuroglu – Nereye Gidiyorum
08. Bülent Ersoy – Gozyasimda Saklısın
09. Ayşegül Durukan – Gücüme Gidiyor Böyle Yaşamak
10. Samime Sanay – Bir ilkbahar Sabahı
11. Emel Sayın – Şarkılara Sordum
12. Muazzez Abaci – Kadere Bak
13. Metin Milli – Seviyorum işte
14. Sibel Can – Rüyalarda Buluşuruz
15. Coskun Sabah – Benimsin
16. Ünal Narçın – Kız Sen Istanbulun Neresindensin
17. Canan – Mehtaplı Gecelerde
18. Sami Aksu – Sevgini Bana Sakla
19. Serap Mutlu Akbulut – Beni Hatırla
20. Sibel Can – Rüzgar Susmuş Ses Vermiyor
21. Ayşe Tunalı – Sevgi Dolu Şu Gönlüm
22. Yüksel Uzel – Aynı Çatı Altında
23. Muazzez Abacı – Düşen Sarı Yapraklara
24. Faruk Tınaz – Yorgunum Dostlarım
25. Bülent Ersoy- Hiç Bir Şeyde Gözüm Yok
26. Zeki Müren – Gözüm Kesmiyor

download
http://turbobit.net/jv21c8o7b9ik.html
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.