fenomen türk top 40 listesi ocak 2018 full albüm indir

fenomen türk top 40 listesi ocak 2018 full albüm indir


fenomen türk top 40 listesi ocak 2018 full albüm indir djgokmen farkıyla


 

01. Ersay Üner – İki Aşık
02. Manuş Baba – Eteği Belinde
03. Bahadir Tatlioz – Takvim
04. Serdar Ortaç feat. Yıldız Tilbe – Havalı Yarim
05. Buray – Sahiden
06. Çağatay Akman – Bizim Hikaye
07. Ozan Dogulu feat. Ece Seckin – Sayin Seyirciler
08. Tarkan – Beni Çok Sev
09. Ahuzar – Sen Hiç mi Bahar Görmedin
10. Derya Uluğ – Nabız 180
11. Bengü & Hakan Altun – Sanki
12. Erdem Kınay Ft. İkizler – Öptüm
13. Serdar Ortaç – Cımbız
14. Seksendört – Yorma
15. Güven Yureyi – Sen Masallah
16. Hadise – Sampiyon
17. Oğuzhan Koç – Vermem Seni Ellere (Yol Arkadaşım Film Müziği)
18. Murat Dalkılıc feat. Oğuzhan Koç – Aşinayiz
19. Aleyna Tilki – Sen Olsan Bari
20. Koray Avcı – Yakarım Geceleri
21. Ersan Er – Yaşamam Artık
22. Ece Mumay – Vazgeç Gönül
23. İrem Derici – Bazı Aşklar Yarım Kalmalı
24. Tuğba Yurt – Inceden Inceden
25. Andra – Shukar
26. Demet Akalın – Damga Damga
27. Ozan Dogulu feat. Demet Akalın – Kulüp
28. Mustafa Ceceli – Geçti O Günler
29. Buray – Mecnun
30. Sıla – Yan Benimle
31. Edis – Çok Çok
32. Sena Şener – Sevmemeliyiz
33. Mabel Matiz – Ya Bu İşler Ne
34. Tarkan – Yolla
35. Simge – Üzülmedin mi?
36. Betül Demir – Meşgul
37. Uğur Etiler – Yaktım Gemileri
38. Sancak – Gitme Kal Diyemedim
39. Ebru Yaşar – Ben Ne Yangınlar Gördüm
40. Ziynet Sali – Ağlar mıyım Ağlamam


 



 

https://turbobit.net/e2pbahbmaecl.html


 
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.