Seçme Slow Şarkılar Top 50 Vol 3 - 2015 full albüm indir


Emrah – Belalım Benim

Ercan Demirel – Sensiz Yasanmiyor

Ferda Anil Yarkin – Sonuna Kadar

Fikret Kızılok – Bu Kalp Seni Unutur Mu

Funda Arar- Yak Gel

Gökçe Kırgız & Emre Altınel – Kalbime Gömerim O Zaman

Gökhan Özen – Ezberimsin

Göknur Onur -Unuttun Mu

Gülay – Cesaretin Var Mı Aşka

Hakan Altun – Sende Ağla

Ayna – Anlatmalıymış Meğer

Barış Manço – Can Bedenden

Bendeniz – İstemiyorum

Burcu Güneş-Gözlerinde Bıraktım Aşkı

Çelik – Hercai

Deniz Özçelik – Aşıklar Caddesi

Ebru Yaşar- Kararsızım

Erkin Koray – Sevince

Fatih Erkoç – Ellerim Bomboş

Ferhat Tunç – Ah İstanbul

Gökçe – Anladim Ki

Gökhan Türkmen – Dön

Grup Yağmur – Yoruldum

Grup Yorum – Al Beni Yar

Güllü & Gürkan – Söz Verdim

Gülşen – Bi an gel

Hüseyin Ay – Unutamam Seni

İlkay Akkaya & Grup Kızılırmak – Ah Sensiz

Kutsi – Ağlama Kalbim

Melih Görgün – Bahar

Meyra & Cemil Demirbakan – Ağladin Ya

Mfö – Gözyaşlarımızı Bitti Mi Sandın

Mustafa Sandal – En Büyük Hikaye

Niran Ünal & Özcan Deniz – Aklım Hep Sende

Nurettin Rençber- Aşk Sana Benzer

Onur Şan – Can Yarim

Selim Gülgören – Yoksun Yanımda

Sezen Aksu – Beni Unutma

Sezen Aksu – Firuze

Sezen Aksu – Keskin Bıçak

Sibel Alalş – Adam

Sibel Can – Lale Devri

Sinem – Yağmur

Şebnem Kısaparmak – Seni Seviyorum

Ve Volkan & Bendeniz – Yaralı Kuş

VJ Bülent – Candamarımsın

Yakup Ekin – Söz Veremem Ki

Yıldız Tilbe – Çabuk Olalım Aşkım

Zeynep Sağdaş – Yarım Kalanlara Rağmen



Turbobit Download


Turbo ile Yüksek Hızda İndirmek İçin Tıklayınız



Seçme Slow Şarkılar Top 50 Vol 3 - 2015 full albüm indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.