Ultimate Love 2015 yabancı hit müzik indir


VA – Ultimate Love – 2015

Pop | MP3 | 320 Kbps | 616 mb


CD 1

01. Whitney Houston – Greatest Love of All

02. Billy Joel – She’s Always a Woman

03. Van Morrison – Brown Eyed Girl

04. John Legend – All of Me

05. The Ronettes – Be My Baby

06. Olly Murs – Dance with Me Tonight

07. One Direction – Gotta Be You

08. Nicole Scherzinger – Your Love

09. Kelly Clarkson – My Life Would Suck Without You

10. The Bangles – Eternal Flame (La Flama Enterna)

11. Lonestar – Amazed

12. Westlife – My Love

13. Il Divo – Por Ti Sere (You Raise Me Up)

14. Lemar – Someone Should Tell You

15. Bill Withers – Lovely Day

16. Natalie Imbruglia – Shiver

17. Dido – Here with Me

18. Cyndi Lauper – Time After Time


CD 2

01. Christina Aguilera – Beautiful

02. R. Kelly – If I Could Turn Back the Hands of Time

03. Toni Braxton – Un-Break My Heart

04. Paul Young – Everytime You Go Away

05. Daryl Hall & John Oates – Kiss On My List

06. Curtis Stigers – I Wonder Why

07. Harry Nilsson – Without You

08. Eric Carmen – All by Myself

09. Celine Dion – Because You Loved Me

10. Michael Bolton – When a Man Loves a Woman

11. Paloma Faith – Only Love Can Hurt Like This

12. Jennifer Rush – The Power of Love

13. REO Speedwagon – Keep On Loving You

14. Britney Spears – Born to Make You Happy

15. Terence Trent D’Arby – Sign Your Name

16. Jennifer Lopez – Baby I Love U!

17. Gregory Abbott – Shake You Down

18. Champaign – How ‘Bout Us


CD 3

01. Marvin Gaye – Sexual Healing

02. Harold Melvin & The Blue Notes – If You Don’t Know Me by Now

03. Erma Franklin – Piece of My Heart

04. Alicia Keys feat. Usher – If I Ain’t Got You

05. Nina Simone – To Love Somebody

06. Gladys Knight & The Pips – Baby Don’t Change Your Mind

07. Gloria Estefan and Miami Sound Machine – Can’t Stay Away from You

08. Billy Paul – Me and Mrs. Jones

09. Shakira – Underneath Your Clothes

10. Justin Timberlake – Senorita

11. Usher – Good Kisser

12. Leona Lewis – I Got You

13. Luther Vandross – So Amazing

14. Miley Cyrus – Adore You

15. Backstreet Boys – As Long as You Love Me

16. Fairground Attraction feat. Eddie Reader – Find My Love

17. Sara Bareilles – Love Song

18. The Calling – Wherever You Will Go


CD 4

01. Andy Williams – Can’t Take My Eyes Off You

02. Maurice Williams & The Zodiacs – Stay

03. Elvis Presley & The Jordanaires – Can’t Help Falling in Love

04. John Denver – Annie’s Song

05. Barry Manilow – Can’t Smile Without You

06. Paul Anka – Put Your Head on My Shoulder

07. Johnny Mathis – Misty

08. Bette Midler – Fever

09. Johnny Cash – A Thing Called Love

10. Perry Como – Magic Moments

11. The Delfonics – La-La Means I Love You

12. Jose Feliciano – Light My Fire

13. Dionne Warwick – I’ll Never Love This Way Again

14. Odyssey – If You’re Lookin’ for a Way Out

15. Natasha Bedingfield – Wild Horses

16. Train – Marry Me

17. John Mayer – Half of My Heart

18. Bob Dylan – Make You Feel My Love



Turbobit Download


Turbo ile Yüksek Hızda İndirmek İçin Tıklayınız



Ultimate Love 2015 yabancı hit müzik indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.