Hep Damar Full Damar Vol 6 2017 full albüm indir

hep damar full damar vol 6 2017 full albüm indir me dinleme sitesi farkıyla..


01. Müslüm Gürses – Gitme
02. Hakan Taşıyan – Ahu Gözlüm
03. Orhan Gencebay – Sevecek Gibisin
04. Ferdi Tayfur – Gitmeyin Yıllar
05. İbrahim Tatlıses – Canım Dediklerim
06. Müslüm Gürses – Sevda Yüklü Kervanlar
07. Hakan Gürses – Isyan
08. Azer Bülbül – Felek
09. Yavuz Taner – Ben Senin Kulun Muyum
10. Ferdi Tayfur – Allahım Sen Bilirsin
11. Yıldız Tilbe – Kim Bilir Şimdi Nerdesin
12. Kibariye – Ecel Olsun
13. Hakan Taşıyan – Gözünü Toprak Doyursun
14. Hakki Bulut – Ben tövbemi geri aldım
15. Orhan Gencebay – Dokunma
16. Ferdi Tayfur – Son Sabah
17. Erol Budan – Arkadaşça Sevsen
18. Küçük Emrah – Ayrılamam
19. Latif Doğan – Ağla Gözüm
20. Oguz Yilmaz – Senin Olsun
21. Müslüm Gürses – Adını Sen Koy
22. Orhan Gencebay – Çilekeş
23. İbrahim Tatlıses – Yaşamak Bu Değil
24. Bergen – Benim İçin Üzülme
25. Kibariye – Dönme Sevgilim
26. Ferdi Tayfur – Merak etme Sen
27. Hakan Taşıyan – Hazin Geliyor
28. Müslüm Gürses – Ates Donar
29. Emrah – Agla Gözbebegim
30. Ferdi Tayfur – Avareyim
31. Gökhan Güney – Seni Düşündüm
32. İbrahim Tatlıses – Yanarım
33. Serkan Kaya – Kalakaldım
34. Müslüm Gürses – Yıkıla Yıkıla
35. İbrahim Tatlıses – Her Sevgide Bin Ah Ettim
36. Olgun Şimşek & Suzan Kardeş – Ellerim Bomboş
37. Yavuz Taner – En Mutlu Günümde
38. Nejat Alp – Arkadaşım
39. Uygar Doğanay – Ara Artık
40. Müslüm Gürses – Gitti



Openload | Turbobit | Hitfile


 
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.