Power Türk Adrenalin Remix Set Nisan 2017 full albüm

power türk adrenalin remix set nisan 2017 full albüm


indirme dinleme sitesi farkıyla..


Set 1


Hande Yener – Deli Bile
Gülşen – Be Adam
Ece Seçkin – Adeyyo
Ömür Gedik – Sana Ne Kime Ne
Soner Sarıkabadayı – Unuttun mu Beni
Sinan Ceceli – Mavi Mavi
Demet Akalın – Nazar
Tarkan – Ve Aşk Gitti Bizden
Demet Akalın – Altın Kafes
Sinan Ceceli feat. Ece Seçkin – O La La
Emrah Karaduman feat. Murat Dalkılıç – 40 Yılda Bir Gibisin
Soner Sarıkabadayı – Tekamül
Gülşen – İlgilenmiyorum
Emrah Nurettin – Bi Dünya
Serdar Ortaç – Çakal
Harun Kolçak feat Gökhan Türkmen – Yanımda Kal


Set 2


Can Tosun – Gönüllü
Duman – Aman Aman
Mor ve Ötesi – Bir Derdim Var
Demet Akalın – Ders Olsun
Hande Yener – Alt Dudak
Yalçın Aşan feat. Burcu Günes – Gidiyorum
Emrah Nurettin feat. Soner Sarıkabadayı – Taş
Hakan Peker feat. Tepki – Ateşini Yolla Bana
Gülşen – Büyük Hatırın Var
Tuğba Yurt – Oh Oh
Tarkan – Öp
Ozan Doğulu feat. Gülden Mutlu & Bahadır Tatlıöz – Uzun Lafın Kısası
Ajda Pekkan – Yaz Yaz Yaz


Set 3


Aynur Aydın – Bi Dakika
Burcu Güneş – Ağır Yaralı
Serdar Ortaç – Dansöz
Demet Akalın – Rakipsiz
Hande Yener – Acele Etme
Kenan Doğulu – Tutamıyorum Zamanı
Harun Kolçak feat. Gökhan Türkmen – Yanımda Kal
Koray Avcı – Hoş Geldin
Cem Belevi – Alışamıyorum
Gülşen – Yurtta Aşk Cihanda Aşk
Demet Akalın – Nazar
Tuğba Yurt – Güç Bende Artık
Hande Yener – Vah Vah
Harun Kolçak feat. İrem Derici – Gir Kanıma
Mert Cihan feat Erdem Kınay – Masum Değiliz
Hakan Peker – Karam


Set 4


Berna Öztürk feat Ali Güven – Yolcu
Soner Sarıkabadayı – Unuttun mu Beni
Sinan Akçıl ft. Demet Akalın – Vazgeçilmezim
Emre Aydın feat. Model – Bir Pazar Kahvaltısı
Hande Yener – Kışkışşş
Ozan Doğulu feat. Ece Seçkin – Hoşuna mı Gidiyor
Yalçın Aşan feat. Burcu Güneş – Gidiyorum
Edis – Olmamış Mı?
Serdar Ortaç – Konuş – Çek Elini Kalbimden
Gülşen – Bir Fırt Çek
Edis – Benim Ol
Fatih Erkoc – Havam Yerinde
Demet Sağıroğlu – Kınalı Bebek
Merve Özbey – Topsuz Tüfeksiz


Set 5


Hande Yener – Mor
Tarkan – Cuppa
Soner Sarıkabadayı – Taş
Teoman – Bu Aşk Fazla Sana
Yasin Keleş ft. Ajda Pekkan – Heves
İrem Derici – Bambaşka Biri ft. Yasin Keleş
Ece Seçkin – Adeyyo
Serdar Ortaç – Gıybet
Emel Müftüoğlu – Hovarda
Ali Güven – Yolcu
Hande Yener – Deli Bile
Cem Belevi – Alışamıyorum
Murat Dalkılıç – Derine
Ceylan Ertem – Hadi Bakalım


Set 6


Gülşen feat. Murat Boz – İltimas
Emre Kaya – Apayrı
Hande Yener – Naber
Serdar Ortaç – Tanrım
İrem Derici – Zorun Ne Sevgilim
Ozan Doğulu Feat. Ajda Pekkan & Kenan Doğulu – Harika
Erdem Kınay ft Merve Özbey – Helal Ettim
Ozan Çolakoğlu Feat. Sertab Erener – Dım Dım
Bedük – Koyver Kendini
Gülşen – Irgalamaz Beni (Beni Durdursan Mı)
Kenan Doğulu – Öp
Demet Akalın – Ara Verelim
Mustafa Sandal – Tesir Altında


Turbobit - Hitfile - Cloud

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.