Power Türk Top 40 Listesi Aralık 2017 full albüm indir


power türk top 40 listesi aralık 2017 full albüm indir..


Sarki- Listesi-indir


01. Bahadır Tatlıöz – Takvim
02. Tarkan – Beni Çok Sev
03. Sıla – Muhbir
04. Seksendört – Yorma
05. Murat Dalkılıç feat. Oğuzhan Koç – Aşinayız
06. Hadise – Sıfır Tolerans
07. Ozan Doğulu feat. Ece Seçkin – Sayın Seyirciler
08. Ersay Üner – Tatlım Tatlım
09. İlyas Yalçıntaş – Gel Be Gökyüzüm
10. Ziynet Sali – Ağlar mıyım Ağlamam
11. Hande Yener – Benden Sonra
12. Edis – Dudak
13. Buray – Mecnun
14. Oğuzhan Koç – Vermem Seni Ellere
15. Mabel Matiz – Ya Bu İşler Ne
16. Erdem Kınay – Boynun Borcu
17. Buray – Sahiden
18. Tuğba Yurt – İnceden İnceden
19. Manuş Baba – Eteği Belinde
20. Murat Boz – Gün Ağardı
21. Sezen Aksu – İhanetten Geri Kalan
22. Zakkum – Al Gece Yarılarımı Benden
23. Emre Aydın – Sen Beni Unutamazsın
24. Berkay – Yaz
25. Gökhan Özen – Korkak
26. Tarkan – Yolla
27. İrem Derici – Bazı Aşklar Yarım Kalmalı
28. Elif Kaya – Aşklarca
29. Sıla – Yan Benimle
30. Elçin Sangu & Barış Arduç – Bu Su Hiç Durmaz
31. Ferhat Göçer feat. Volga Tamöz – Günah
32. Berkay – Bana Sen Gel
33. Mustafa Ceceli – Geçti O Günler
34. Hande Yener – Vay
35. Betül Demir – Meşgul
36. Kalben – Ben Her Zaman Sana Aşıktım
37. Funda Arar – Aşk Olsun
38. Emre Kaya – Rüzgar
39. Yaşar – Aşk Bozumu
40. Cem Belevi – Dumanlı Sevda


Turbobit Hitfile Cloud



Power Türk Top 40 Listesi Aralık 2017 full albüm indir
Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.