Çeşitli Sanatçılar Seçme Türküler 2017 full albüm indir

Çeşitli Sanatçılar Seçme Türküler full albüm indir


çeşitli sanatçılar seçme türküler 2017 full albüm indir


Müzik insan ruhunun gıdası olduğu gibi milletlerin de hayat felsefelerini ortaya koyan eserlerdir. Türküler de Türk insanının düşünce ve duygu dünyasını en arı, en duru şekilde yansıtan yani bizi bize anlatan cevherlerdir.
Türkülerde aşkı, sevdayı, ayrılığı buluruz. Türküler bizim insanımızın en saf duygularının yansımasıdır. Halkın duygularını halkın sözleri ile bizlere anlatır türküler. Her türküde destanlaşan bir hikaye ile karşılaşırız. “Zahidem” olsun, ya da “Hastane önünde incir ağacı” olsun; hangi türküyü dinleseniz sizi alıp başka başka diyarlara götüren bir duyguya kapılırsınız


Sarki- Listesi-indir


01. Erdal Erzincan – Bugün Bize Pir Geldi.mp3
02. Erkan Oğur & İsmail Hakkı Demircioğlu – Ömür Bahcesi.mp3
03. Erdal Erzincan – Kâinatın Aynasıyım.mp3
04. Fatih Kısaparmak – Ağlaram Keke.mp3
05. Adile Yadırgı – Akşam Oldu Yakamadım Gazımı.mp3
06. Coşkun Direk – Ankara’nın Bağları.mp3
07. Sevcan Orhan – Arabım Fellahi.mp3
08. Ahuzar – Değirmene Taş Koydum.mp3
09. Selçuk Balcı – Deniz Üstünde Fener.mp3
10. Cengiz Özkan – Dinle Beni Nazlı Yârim.mp3
11. Sabahat Akkiraz – Eski Libos Gibi.mp3
12. Yudum – Esmesun Ayruluk.mp3
13. Elif Buse Doğan – Gel Sevduğum.mp3
14. Muzaffer Akgun – Hey Gidi Koca Dünya.mp3
15. Özlem Özdil – Hoy Nani.mp3
16. Hüseyin Turan – Kanlım Olursun.mp3
17. Kubat – Karadır Kaşların.mp3
18. Erol Parlak – Kurusa Fidanın Güllerin Solsa.mp3
19. Nida Ates – Nasıl Methedeyim.mp3
20. Siyahal – Nazende Sevgilim.mp3
21. Deniz Toprak – Sarıl Bana.mp3
22. Ayfer Vardar – Sen Benimsin.mp3
23. Telli Kılıç – Sen Sivası Seyret Yar Bende Seni.mp3
24. Olgun Şimşek – Üflediler Söndüm.mp3
25. Suzan Kardeş – Yarım Hava Çalsana.mp3
26. Eylem Aktaş – Yastadır Ey Deli Gönül Yastadır.mp3
27. İzzet Altınmeşe – Yazımı Kışa Çevirdin.mp3
28. Musa Eroğlu – Yollarına Kar Mı Yağdı.mp3
29. Musa Eroğlu – Zamansız Yağmur.mp3
30. Zara – Aşan Bilir Karlı Dağın Ardını.mp3
31. Hüseyin Turan – Edremit’in Gelini.mp3
32. Kemal Dinç – Gam Gasavet Keder.mp3
33. Aşık Reyhani – Hangi Derdi Söyliyeyim.mp3
34. İzzet Altınmeşe – Maden Dağı.mp3
35. Karmate – Nayino.mp3
36. Şükriye Tutkun – Nerdesin.mp3
37. Kubat – Sarhoş.mp3
38. Turgay Başyayla – Yorgun Mahkum (Darıldım).mp3
39. Haluk Özkan – Yuh Yuh.mp3
40. Mahmut Tuncer – Ay Gördüm Allah.mp3
41. Yasemin Göksu – Ayletme Beni.mp3
42. Şevval Sam – Ben Denizde Bir Gemi.mp3
43. Bilge – Dağlarına Kar Olurum.mp3
44. Aşık Veysel – Dost Dost Nicesine Sarıldım.mp3
45. Okan Murat Öztürk – Evlerinin Önü Handır.mp3
46. Oğuz Aksaç – Nem Kaldı.mp3
47. Volkan Konak – Oyalı Çember.mp3
48. Kıvırcık Ali – Al Ömrümü (feat. Yıldız Tilbe).mp3
49. Sibel Pamuk – Gönlümden Bir Sevda Geçti.mp3
50. İsmail Altunsaray – Gülüşün Gülden Güzel.mp3



Turbobit Hitfile Cloud

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.