En iyi Türkçe Müzik 2019 Ocak - 2018 Aralık Pack

[caption id="attachment_22876" align="aligncenter" width="300"]TURKCEMUSIC En iyi Türkçe Müzik 2019 Ocak - 2018 Aralık Pack[/caption]

24 Ayar - Alla Beni Pulla Beni (3:56)
Ajda Pekkan, Bahadır Tatlıöz - Düşman mısın Aşık mı (Ozinga Versiyon) (3:34)
Akrep Nalan - Bugün İşe Gitme (3:17)
Akın - Seni Çok Seviyorum (3:40)
Alper Erozer - Tek Bir Yeminle (3:39)
Atiye - Hisset (3:41)
Aybüke Albere - Ne Diyorsan (3:07)
Aydilge - Yeni Başlayanlar İçin Aşk (3:31)
Aydın Kurtoğlu - Söz (3:44)
Aydın Kurtoğlu - Tüh tüh (3:11)
Ayhan Çakar - Mumları Yakacağım Bu Gece (3:41)
Aylin Coşkun feat. Hande Yener - Manzara (3:58)
Aynur Aydın - Salla (3:29)
Ayta Sözeri - Büklüm Büklüm (4:05)
Aşina - Üşüyorum (4:28)
Bahadır Tatlıöz - Su Yolunu Bulur (3:42)
Bahadır Tatlıöz - Takvim (3:52)
Batu Akdeniz - Dans Et (2:58)
Batuhan Sevimo - Yabani (3:43)
Behzat Gerçeker & Enbe Orkestrası - Bir Yola Çıktım (Remix) (3:28)
Bendeniz - Neler Olacak (4:17)
Bengü - Sanki (4:00)
Bengü - Yalelli (3:01)
Beni Sev - Hande Yener (4:19)
Berkant Ali - Bu Hayatta (2:24)
Berkay Altunyay - Beni Bi Gör Artık (3:24)
Berksan - Ben (3:38)
Betül Demir - Anlat Anlat (3:00)
Betül Demir - Karabatak (3:43)
Bilal Sonses - Yak (3:48)
Bora Duran - Sana Doğru (3:30)
Bulutsuzluk Özlemi - Beyoğlu 1961 (3:00)
Buray - Aşk Bitsin (3:46)
Buray - Karma (Aytac Kart Remix) (5:08)
Burcu Güneş - Darmaduman (4:00)
Canbay & Wolker - Elbet Bir Gün ( Kadir ACAR Remix ) (3:42)
Candan Erçetin - Söyle Söyle Sever mi (4:21)
Cem Adrian - Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun (feat. Hande Mehan) (3:39)
Cem Belevi - Aç Kollarını (3:23)
Cem Belevi - Yedi Düvel (3:24)
Ceyl"an Ertem - Nafile Kelam (4:29)
Demet Akalın - Canıma da Değsin (3:37)
Demet Akalın - Damga Damga (3:36)
Demet Akalın - Nazar
Demet Sağıroğlu - Pişmanlıklarımı Yazacağım
Deniz Sipahi - Özgürlüğüm Senin
Derya Uluğ - Canavar
Derya Uluğ - Nabız 180
Dicle Olcay - Dizinin Dibi
Dicle Olcay - Zamanında
Ebru Yasar - Nasıl Uyuyorsun
Ece Seçkin - Dibine Dibine
Edis - An
Edis - Roman
Edis - Yalan
Edis, Emina - Güzelliğine
Ege - Çal Çingene
Eli Türkoğlu - Bu Benim Öyküm (Remix)
Emre Aydın - Beni Vurup Yerde Bırakma
Emre Aydın - Sen Beni Unutamazsın
Emre Aydın, Yaprak Çamlıca - Ölüm Kalım Meselesi
Emre Kaya - Rüzgar
Emre Kaya - Seni Seve Seve
Enbe Orkestrası, Feride Hilal Akın - Bilir Mi
Erdal Çelik - Ve Hayatımda
Erdem Yener - Belki10
Erim - Aferin
Ersay Üner - İki Aşık
Esra Zeynep Yücel - Adamın Dibi
Evrencan Gündüz - Burçak Tarlası
Eypio - Gömün Beni Çukura
Ezgi Ayçe - Yarım Sevda (Remix)
Fatih Ürek - Tak Tak
Fatma Turgut - Aşk Tadında
Fatma Turgut - İlkbaharda Kıyamet
Fatma İşcan - Son Söz Aşk
Fedon - Hastayım
Ferhat Göçer - Reva
Ferhat Göçer - Reva
Feride Hilal Akın, Hakan Tunçbilek - Gizli Aşk
Feride Hilal Akın, İlyas Yalçıntaş - Şehrin Yolu
Fettah Can - Aradığım Aşk
Funda Arar - Aşk Olsun
Geçmiş Olsun - Bengü
Gizem Coşkun - Eyvah
Goksel - Unutulmaz
Gökhan Keser - Beni Özledin mi
Gökhan Keser - Kimi Sevsem Açıldı Kısmeti
Gökhan Tepe - O Şarkı
Gökhan Türkmen - Lafügüzaf
Gökhan Türkmen - İhtimaller Perisi
Gökçe Güzel - Kafam Bozuk
Gökşin Derin - Bu Akşamda Aklımdasın
Gülben Ergen - Yansın Bakalım
Gülben Ergen - İnfilak
Gülşen - Yıkım Kararı
Güven Yüreyi - Kabuk
Hande Ünsal - Oyna Oyna
Hande Ünsal - Seni Sever miydim
Hayki - B1R
Hayko Cepkin - O Çeşme
Kaan Karamaya, İrem Derici - Cahil Cesareti
Kaan Küçük - İkili Delilik
Kaan Tangöze - Diley Diley Yar
Kalben - Al Beni
Kenan Doğulu - Vay Be
Kim Korkar - Candan Erçetin
Mabel Matiz - A Canım
Mabel Matiz - Gök Nerede
maNga - Yad Eller
Manifesto - DNZ (feat. Solo)
Manus Baba - Bu Havada Gidilmez
Mavi Gri - Sarmaşık Yollar
Mehmet Erdem - Ağlayamam
Melis Köksal - Tam Destek
Melisa Uzunarslan - Kendimi Kaybettim
Mertkan Erkan - Üstüme Gelme
Merve Özbey - Vuracak
Metin Ersoy - Dans Et Benimle
Miya - Papatya Falları
mor ve ötesi - Bir Derdim Var (Canlı Senfonik)
Mor ve Ötesi - Sultan-ı Yegâh
MR.JADE Feat Niran Ünsal - Aşk Benim Neyime
Muazzez Abacı - Hata
Murat Boz - Direniyorsun
Murat Boz - Yana Döne
Murat Dalkılıç - Son Liman
Murat Yenyıl - Bir Falcı Vardı
Mustafa Ceceli - Geçti O Günler
Mustafa Ceceli Sinan Akçıl - Anlarsın
Mustafa Sandal - Aşk Kovulmaz
Mustafa Sandal - Gel Bana
Mustafa Sandal, Eypio - Reset
Naz Ölçal - Bir Şarkı Söylerim
Nihan Akın - Duy Beni
Nil Karaibrahimgil - Göreceksin Kendini
Nilüfer - Sensiz de Yaşanırmış
Nino Varon - Bir Kadın Bu Kadar Özlenmez ki
Nino Varon - Bonsoir
Onur Mete - Boşver
Oğuzhan Koç - Beni İyi Sanıyorlar
Oğuzhan Koç - Küsme Aşka
Oğuzhan Koç - Takdir-i İlahi
Pinhani - Nehirler Durmaz
Rabia Tunçbilek - Kimle Acaba
Rafet El Roman feat. Derya - Unuturum Elbet
Rauf - Hevesim Kaçtı
Recep Aktuğ - Kime Ne
Rober Hatemo - Giden Candan Gidiyor
Rıdvan Adede - Neriman
Sarmaşık-Mabel Matiz
Sedef Ergin - Bandıra Bandıra
Seksendört - Anlayamazsın
Sergülüm - Her Sözüm Sen
Sertab Erener - Belki de Dönerim
Sezen Aksu - Ahdım Olsun
Sezen Aksu - Canımsın Sen
Sezen Aksu - İmkansızım
Seçil Gür - Deli Yangın
Seçil Gür, Su - Yeniden Başlasın
Seçkin - Yalnızlık Kader Değil
Seçkin - Yokuş
Simge - Prens & Prenses
Simge -Ben Bazen
Simge Pınar - Biz Hep Aynı
Sinan Akçıl - Demesinler (Tarık İster Versiyon)
Sinan Akçıl, Ferah Zeydan - İyi Değilim
Sinan Güleryüz feat. Özge Özder - Senle Ben
Soner Sarıkabadayı - Boza Boza
Suat Ateşdağlı - Büyük Soru (Yalçın Aşan Remix)
Suat Ateşdağlı - Büyük Soru
Suat Ateşdağlı, İpek Önder - Sarı Yalanlar
Sürgün Aşkımız (feat. Derya Uluğ) - Emrah Karaduman
TARKAN - Kedi Gibi
Tuna Kiremitçi & Ece Mumay - Yalnızlığıma Ver (Tuna Kiremitçi ve Arkadaşları II)
Tuğba Yurt - Destur
Tuğba Yurt - Yine Sev Yine
Tuğba Yurt - İnceden İnceden
uclercagri - eski
Umur Doma - Fantastik
Vera - Beyoğlu nun Canını Almışlar
Vera - Mutluluk Reklamı
Yalın - Hele Bi Başla
Yalın - Sensiz Ben Ne Olayım
Yalın - Sensiz Olmaz
Yalın - Sesinde Aşk Var (Mounia Amor Remix)
Yaşlı Amca - Kafam Karışık
Yine Sev Yine - Tuğba Yurt
Yüksek Sadakat - Yunus
Zakkum - Hatıran Yeter
Zakkum - Sen Hala Benimlesin
Ziynet Sali - Ağlar mıyım Ağlamam
Ziynet Sali - Deli Divanenim
Ziynet Sali - Hasret
Ömer Topçu, Demet Akalın - Oh Olsun
Ömür Gedik - Ölümsüz Aşk
Öpücem - Simge
Özgün - Aşık
Ümit Besen - Kim Dokunduysa Sana Ona Git
İlyas Yalçıntaş - Gel Be Gökyüzüm
İlyas Yalçıntaş - Şehrin Yolu (Akustik)
İrem Derici - Hadi Gel
İrem Derici - Tektaş
Şehrin Yolu - Feride Hilal Akın
Şimal - Ferman
Şimal - Ucuz Roman
Şimal - Z Raporu


 

Turbobit    /  MailRu 

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.