Ocak Ayı En Çok İndirilen Şarkılar Top 100 2019 full albüm indir


01. Oğuzhan Koç – Sükut-u Hayal
02. Gülşen – Bir İhtimal Biliyorum
03. Çağatay Akman – Ben Ne İnsanlar Gördüm
04. Kenan Dogulu – Vay Be (Mahmut Orhan Remix)
05. Ferhat Göçer – İçimdeki Hazine
06. İlyas Yalçıntaş – Bilmece
07. Bilal Sonses, Tuğçe Kandemir – İçimdeki Sen
08. Cem Belevi – Mışıl Mışıl
09. Ziynet Sali – Sanane Be
10. Manuş Baba – Bu Havada Gidilmez
11. Öykü Gürman – Düşün Beni
12. Berkay – İsyanlardayım
13. Hande Ünsal – Seni Sever Miydim
14. Mesut Yar – Bir Cennettir Dünya
15. Funda Arar – İşte Bu Bizim Hikayemiz
16. Ebru Yasar – Ben Aşkı Ölümsüz Bilenlerdenim
17. Mehmet Erdem – Ağlayamam
18. Serkan Kaya – Yemin Mi Ettin
19. Sertab Erener – Belki De Dönerim
20. Fettah Can – Liselim
21. Rubato – Bir Gönül Sayfası
22. Rober Hatemo – Gel Barışalım
23. Zara – Kurtuldum
24. Emrah Karaduman – Sürgün Aşkımız (feat. Derya Uluğ)
25. Ferhat Göçer – Gözler Kalbin Aynasıdır
26. Haktan – Hatıran Yeter
27. Soner Arıca – Islak Mendil
28. Demet Akalın – Hatıram Olsun
29. Elif Kaya – Bir Bilebilsen
30. Sinan Özen – Talih
31. Nil Burak – Benim İçin Öldün Artık
32. Baha – Ayrılık Kolyesi
33. Rafet El Roman – Unuturum Elbet (feat. Derya)
34. Cengiz Kurtoglu – Yıllar Affetmez
35. Ferhat Göçer – Gözler Kalbin Aynasıdır
36. Merve Özbey – Hani Bizim Sevdamız
37. Soner Arıca – Islak Mendil
38. Baha – Ayrılık Kolyesi
39. Feride Hilal Akın & İlyas Yalçıntaş – Şehrin Yolu
40. Emel Sayın – Aradığın Aşkı Söyle Buldun Mu_
41. Suavi – Ben Bir Tek Kadın Sevdim
42. Sezen Aksu – Delidir
43. Rubato, Ziynet Sali – Bir Gönül Sayfası
44. Sibel Can – Senden Başka Kimsem Yok (Akustik)
45. Ömer Topçu feat. Onur Suygun – Dayanamam
46. Ferhat Göçer – Reva
47. Simge Sağın – Zaten Aşığım
48. Sezen Aksu – Aldatıldık
49. Işın Karaca – Dillere Destan
50. Bendeniz – Zaman
51. Ömür Gedik feat. Serdar Ortaç – Aşka Bağlan
52. Sibel Can – Beş Dakika
53. Berkay – Deliler
54. Bahadır Tatlıöz – Bir Alo De
55. Emrah Karaduman – Believe in Me (Extended Mix)
56. Bahadır Tatlıöz – Kendine İyi Bak
57. Bendeniz – 80 Günde Devr-i Alem
58. Emrah Karaduman, Aleyna Tilki – Sevmek Yok
59. Serdar Ortaç – Haberi Olsun
60. Gülşen – Delikanlım
61. Sibel Can – Senden Başka Kimsem Yok (Akustik)
62. Koray Avcı – Ummadığım Anda
63. Ebru Gündeş – Seni Seviyorum (Akustik)
64. Röya – Ummadığım Anda
65. Mustafa Sandal – Gel Bana
66. Yasin Keleş & Neşet Ertaş – Gönül Dağı
67. Aynur Aydın – Salla
68. Emrah Karaduman – Evvelim Sen Oldun (Ahirim Sensin)
69. Edis – Buz Kırağı
70. Deniz Seki – Beni Benden Alırsan
71. Simge – Öpücem
72. Fettah Can – Aradığım Aşk
73. Gökhan Tepe – O Şarkı
74 – Hayko Cepkin – Kabul Olur
75. Berksan – Ben
76. Buray – Aşk Bitsin
77. Edis – Yalan
78. Yaşar – Ya Seninle Ya Sensiz
79. Emir – N’aptın
80. Emre Kaya – Seni Seve Seve
81. Tarkan – Kedi Gibi
82. Sibel Can – Senden Başka Kimsem Yok
83. Hande Yener – Beni Sev
84. İrem Derici – Bin Dereden
85. Emrah Karaduman, Nigar Muharrem – Ona Göre
86. Sezen Aksu – Begonvil
87. Yasin Aydın – Kim O Sakallı Adam
88. Bendeniz, Serkan Kaya – Biri Var
89. Ebru Gündeş – Gönlümün Efendisi (Akustik)
90. Sibel Can – Kuyu
91. Koray Avcı – Adaletin Bu Mu Dünya
92. Yıldız Tilbe – Dağıldım Biraz
93. Emel Sayın – Aradığın Aşkı Söyle Buldun Mu
94. Mustafa Ceceli & Sinan Akçıl – Anlarsın
95. Yalın – Sensiz Olmaz
96. Merve Özbey – Vuracak
97. Gülben Ergen – İnfilak
98. Bora Duran – Sana Doğru
99. Serkan Kaya – Tarifi Zor
100. Mabel Matiz – Sarmaşık


Turbobit / HitFile / Cloud

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda hitmuzikindir

Kısa hakkımda yazınızı, panelde bu satırı aratarak buraya yazabilirsiniz.
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.